25 Ekim 2011 Salı

ANNEM .................

32 Yaşındayım ve bu yaşıma kadar annem tarafından kesinlikle takdir edilmedim. Her zaman beni ve diğer 3 kardeşimi başkalarıyla kıyaslayarak büyüttü bizleri. Bu kıyaslanarak büyütülmek benim yüreğimde öyle hasarlar bıraktıki. Şimdi ne yaparsam yapayım acaba annem beğenecek mi kaygısı yaşıyorum.Temizlik yaparken bile kendimi paralıyorum annem beğensin diye.Benim annem bugüne kadar yaptığım hiçbir yemeğe bile " ellerine sağlık çok güzel olmuş "demedi. Hatta çok mecbur kalmadıkça benim yaptığım yemeği yemez bile. Bugüne kadar beni takdir ettiği tek konu" en akıllı evladım sensin "der. Anneme dair paylaşmak istediğim o kadar çok şey varki yazamıyorum hepsini.Mesela ben şu sıralar annemde kalıyorum kızımla ve annemin evi güneş görmediği için soğuk oluyor ama annem klimayı açmamıza izin vermez ( klimayıda ben aldım hediye olarak ) dün akşam erkek kardeşim çok üşdüm dedi ve annem " klimayı aç oğlum üşüme " dedi.Biz evde montla dolaşıyoruz halbuki.Annem çağırıyor gitmeliyim....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder