25 Ekim 2011 Salı

SENİ ÖZLEDİM ULEYNNNNN

17 dimiz de ayrıldı yollarımız, başladık gün saymaya... o TRABZONDA ben DÜZCEDE.. Baktım günler zor sayılıyor ayrıldı yollarımız.Kalpler ayrılmamış ki aradan koskoca 7 yıl geçti yağmurlu bir bayram günü birleşti ellerimiz bu kez hiç ayrılmamak üzere.O İstanbul'a gitti ben başladım günleri saymaya.... İstanbuldan geldi bu sefer kader onu aldı Ardahan'a götürdü ben başladım yine günleri saymaya...Daha sonra evlilik tarihimiz için gün saymaya başladık.Evlendik ama benim gün saymalarım hiç bitmedi.Bitmeyecek.. 7 yıldır evliyiz ben hep gün sayıyorum .. İnsanın kocası Mühendis olursa o şantiye senin bu şantiye benim gezerse olcağı budur..Ama olsun ben onunla olup gün saymaya razıyım.Hayatımın gün saymakla geçmesi bile güzel onunla.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder